Thursday


Helle bloggen. Sorry för dålig update men har inte haft tid eller ork att blogga. Efter 5 h sömn började dagen med att städa hemma, vika lite kläder och byta lakan. Nu är allt fint och fresht hemma. Efter lite fix och trix här hemma hade jag Skype möte med en ny promoter som ska börja jobba med mig och mitt team på Lobby. Kommer bli riktigt kul :) han är så jävla skön så det finns inte, vilket kommer göra mina jobbkvällar ännu roligare än vad de redan är. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och handla. Ciao

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Clara-Fina

Vrf bloggar du inte så mycket längre? Du lägger inte upp så många roliga bilder och så längre, något som har hänt?

2012-03-15 22:08:05

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback