Tror jag måste kolla tempen på min man!


För ungefär 1 h sedan ställer min man sig brevid sängen och väcker mig lite gulligt med klappar på huvudet och te i handen. Efter ett tag märkte han att sättet inte alls funkade så han var tvungen att berätta sin överraskning till mig för att få upp mig ur sängen. J- " älskling du kommer ihåg de där kläderna du hade i din shoppingbag på nelly men aldrig klickade hem de" (kläder för 2,5 tusen) trött som jag var svarar jag med en nickning. J- " toppen, jag klickade hem allt plus ett par Jeffery Cambell skor" 1 sekund tog det för mig att hoppa upp ur sängen och pussa sönder på min man. Och då undrar jag, min man kan ju inte direkt må bra idag? Känns som om han har tagit något , haha, vilken kille gör så här? Så jävla underbariiii lovely maniii, tack så himla mycket Mushiu, you made my day!!!

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback