Friday baby


Igår hade jag en super mysig dag förutom att jag mådde as dåligt på jobbet bland all parfym och med världens huvudvärk. Mötte upp min Fison, handlade lite grejer hem, tog en varm choklad med vännerna, pratade otroheter, killar etc. Sådana dagar är det bästa jag vet! Just nu är jag på jobbet och tar mig en liten kiss/snyt pause. Vår jobb hiss är rena helvetet tar ibland 5 min att bara vänta på hissen, vilket jag gör nu. Toppen... Haha. Nej nu ska vi inte vara sånna, idag är det fredag. Yeeey! Min man jobbar till 03 så antingen blir det lite langolo häng efter jobbet och sedan hem eller hem och nöta teori, vi får se vad min kropp säger vid 19 när jag slutar! Latero



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback