Ändrade planer


God morgon! Tyvärr kunde Marre inte åka till IKEA då on var tvungen att stanna kvar mycket längre än hon trodde i skolan. Så nu ska jag fortsätta ha kaos hemma till nästa vecka då vi åker dit, har ju min låda som ska vara under sängen liggandes på golvet, då jag inte har köpt sängben ännu får jag liksom inte in den under. Ska röra mig mot stan snart ska bara slänga i mig något att äta. Efter ansiktsbeandlingen ska jag till ungdomsmottagningen och få lite p-piller utskrivna mm, och sedan ska jag hänga lite på stan. Kanske möter upp någon av boysen eller liknande. Nu vet ni på ett ungefär hur min förmiddag och eftermiddag kommer se ut. TTYL
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback