Bloggen vill inte sammarbeta med mig


Testar att lägga upp ett inlägg utan några bilder, har skrivt ett inlägg om gårdagens bravader, goodiebags mm en gång via mobilen och självklart när jag skrivet ett fint och engegerat inlägg kommer det inte upp, testade att skriva om det sedan på datorn men då kom det inte heller upp och det sparades inte i utkast. då vart jag arg och nu sitter jag här och hoppas på att detta kommer upp. Tror att bloggen fuckat lite pga alla bilder jag tänkte lägga upp. Men iaf, imorgon ska jag ge min blogg ett nytt försök. Imorgon är det en riktig jävla tränings dag, PW innan frulle med bästa Tessie och jobbsökande efter det, och innan middagen PW med Marre. Bästa, mina vänner kämpar med mig, love it!
 
 
God natt på er, vi hörs imorgon!
 
 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback