Har kommit in i träningen till 100%


Har vant mig vid att powerwalka 1-2 gånger om dagen så just nu efter jag tagit mig lite keso med bär är jag sugen på att gå ut och gå igen! Haha. Har jag framkallat ett nytt beroende? Känns som det iaf. Det första jag ska göra imorgon bitti är att dra på en power walk delux, kanske lite joggande där mellan så får det bli intervallträning liksom. Sedan ska jag iväg till Haninge och umgås med familjen och såklart baka bullar, som vanligt! Massa bullar till la familja i Polen så imorgon ska det bakas för full rulle. På kvällen blir det nog mys häng med min man eller med Marre, vi får se. Ska iaf glo klart på masterchef och sedan sova, god natt.

Ps. Ett stort tag till alla som kommenterat och visat stöd till mig! Ni är så himla fina alla vänner/ bekanta och randoms readers! Ett STORT tack! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback