Körlektion + nya naglar


Sitter nu på tunnelbanan på väg mot min nageltjej, fy fan vad kul jag hade på körlektionen. Fick jätte mycket beröm av min lärare, imorgon har jag lektion igen och då får jag även mina böcker så nu ska jag fan ligga i. Snart är körkortet mitt! TAGGA! Mitt mål är att ha kortet i anden innan ny år och läraren sa även att om jag kör så pass bra på min första lektion som jag gjorde idag och utväcklas snabbt så kommer jag ha det innan jul tom. Så nu gäller det att plugga och köra så mycket som möjligt, sen kan man ju bara hålla tummarna att jag klarar mitt mål. Idag ska jag låta min nagel tjej få hitta på något kul, on får vara min inspo liksom, men vill ha naglar där jag kan växla lite på dess look men ändå lite höstiga, bilder kommer självfallet upp sen . TTYL

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback