Monday


Igår vart det en heldag i Haninge, förlåt för den pissiga uppdateringen men jag kände att jag behövde få ha min egentid med familjen utanför min blogg. Jag som älskar kräftor vart ju helt överlycklig igår, pappa hade tinat upp massvis med kräftor och köpt paj, mmmm, I was in heaven. Efter en massa svullnande vart det lite planeringar allmänt babbel och häng. Kom hem inatt runt 3 tiden, det vart en massa strul med planet som skulle lyfta kl 21:30 så pappa fick åka fram och tillbaka x antal gånger mot skavsta, där av tog det så jäkla lång tid.

Måndag idag, god eftermiddag. Jag ska dra på mig träningskläderna och dra ut på en PW. Ska ringa Marre och kolla om hon vill haka på. See you!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback