På väg till Haninge


Igår kom min faster och farbror till Sverige för lite jobb ärenden, och tyvärr så åker de redan hem ikväll så är på väg dit för att säga hej och fixa lite grejer med pappa, kolla syn så jag kan börja övningsköra nästa vecka etc. Hatar när man har massa saker att fixa inför just något sådant som övningsköra, jag skule ju helst vela gå dit boka tider betala och börja köra, inte ha en miljard papper att fylla i skicka tillbaka mm. Krångel!

Idag sov jag äntligen ut, skippade min dagliga PW men behövde verkligen få sova ut, fast jag inte jobbar sover jag ca 5-6 h bara, har haft sjuka mardrömmar på senaste då jag mått dåligt och jag somnar så himla sent varje natt fast jag redan lägger mig i sängen runt 23, är det någon annan som känner att deras kropp också går på sparläge? Kommentera gärna och säg hur ni gick tillväga! TTYL



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback