There's always a real reason behind every "just wondering"


 

Dags för min del att bädda ner mig i sängen, har oturen och kräkts x antal gånger efter jobbet, förhoppningsvis ingen magsjuka men det får vi se ikväll. Imorgon är planen att övningsköra, fixa mina naglar, ha jobbmöte, träna och städa hemma, om jag nu är frisk. Blir så himla less på att bara jag blir frisk från min förkylning och jobbar så ska nästa sak komma på tur. WHY? Aja, ska nog dra iväg med mamma eller någon till Thailand över 4-5 dagar, shoppa, sola och få känna lite värme. Relaxa lite i Bangkok bara, jag oc familjen har ju varit där minst 10 gånger men vi har ännu inte sett alla sevärdigheter, vilket är bra då har vi anledning att åka dit liksom. Förhoppningsvis kan vi dra dit i början på december, sen kan jag jobba några dagar extra och åka iväg igen, men denna gång till Polen över 4 dagar. Ska fira jul där med familjen och så ska min man också med såklart! Dags att sova, god natt followers, imorgon lovar jag bättre och roligare update!

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback