Tisdag


En sak undrar jag över, hur fasen hamnade den där bilden på mig i inlägget nedanför? Jag infogade inte någon bild! Haha okey.

God morgon på er. För tillfället är jag ute och power walkar för att bränna fett. Sedan blir det hem, duscha och äta. Söka lite jobb via datorn och sedan möta upp Marre och power walka igen! Nu när jag är arbetslös finns det bara 2 saker som är viktiga för mig, söka jobb och träna, och så övningsköra inom kort då. Ska ta en intensivkurs och sen tror jag det får räcka, nöta massa teori hemma, göra prov online 24/7 sen tror jag att det kommer gå prima för min del.
Nu- fokus på pw'n ❤

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback