Tvätt och städ at home


Idag har jag en ta-tag-i-allt-dag, har nästan tvättat klart, har städat i lägenheten och även varit inne på Ikeas hemsida och valt ut allt jag vill ha hem. Så nästa vecka på onsdag så jag försöka övertala pappa att åka till Ikea och shoppa, har skrivit en lista på välbehövliga saker och lite mindre behövliga saker. Det är min födelsedags present från pappa, sjukt nöjd är jag! Igår fick jag även en present av mina svärföräldrar, fick ett presentkort på Gina Tricot på 500 kr så det blir bog ett par nya jeans och något annat kul. Måste fylla på höstgarderoben ju, ska även köpa en underbart fin jacka inom kort. En svart jacka med päls på luvan och nertill från Amoress. Ni kan se jackan här nedan på en bild. Btw, come on readers mer kommentarer! Go go go! Puss



Kommentarer
m

det finns en tjej som säljer sin sån jacka för 5000 ifall du vill köpa?

2012-10-03 21:43:23
Saga

Den där jackan är så sjukt snygg!

2012-10-09 16:45:29
URL: http://littleladies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback