Färgar hår och ögonfransar


Då har jag och Tessan haft 3 h tjej häng, välbehövligt. Mötte upp min pumpa i brommaplan efter jobbet och drog sedan hem. Vart utväxtfärgande på Tess, och sedan 2 omgångar av fransfärgande på både mig och Tess. Hade det super mys. Ligger just nu i sängen och är ganska hungrig men jag vägrar äta, klockan är för mycket för mat. Tog lite gurkvatten nyss. Mumms! 1L vatten innan läggdags, brukar vanligtvis dricka med citron men jag tröttnar snabbt så körde på gurka idag. Har bara fått i mig 2 frukter, 1 glass och sallad med feta ost (liten portion) vart fan inte mätt kan jag ju säga. Men nu ska jag sova, väckning 7 imorgon. Ny dag nya tag måste prestera sjukt bra imorgon! JAG VILL TILL NEW YORK JU! Ganska härligt mål jag har måste jag säga. Go go go!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback