SUNDAY


Förlåt mina fina läsare och även ni fula (haha) för den himla dåliga uppdateringen men jag har ägnat all min tid åt brorsan och faster plus farbror och kusin nu när de är här i Sverige över helgen bara. Ikväll åker de hem vilket inte alls gillas. Ska ta och sätta mig ikväll innan jag lägger mig och skriva ett inlägg till er och berätta vad vi har gjort under alla dessa dagar, kul och mysigt har vi iaf haft det. Som jag sagt 175639 gånger innan säger jag det igen, är det dålig uppdatering på bloggen får ni gå in på instagram och följa mig där (JUSTANJA). Uppdaterar där myyycket oftare än på bloggen. Nu ska jag fixa lite lunch sedan ska jag åka in till stan med bror en snabbis för att fixa ett ärende på en fitt krog, mer om det sen. Ikväll blir det kräftor till middag hos pappa. Lääääängtar! 
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback