WEDNESDAY


God morgon på er sunshines. Sitter just nu på bussen på väg mot Brommaplan för att ta tuben vidare mot jobbet. Är så himla ovan att gå upp så här tidigt, alla bussar och tunnelbanor är fulla och varje jävel man tittar på har en uppslagen Metro som de läser för fullt, men inte jag haha, brukar ju alltid blogga och instagrama när jag är på väg någonstans, och om jag nu läser "tidningen" gör jag det på min mobil. Längtar tills imorgon BIG TIME, då kommer nämligen min bror till Sverige över 4 dagar och hälsar på. Senast han var i Sverige var ca 4-5 år sedan så det ska bli jätte kul att få vara med honom på svenskmark denna gång. Ha en fin dag så hörs vi vid lunch! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback