Keep your friends in your heart and your enemies in sight.


God morgon läsare. Sitter just nu på tunnelbanan och reflekterar över en hel del saker, som varje morgon då rå. Ångrar lite att jag skrev inlägget igår men det kändes verkligen rätt för tillfället när jag skrev det. Måste verkligen säga att jag har så sjukt underbara vänner som verkligen visar stöd och finns där. Många är nya men de finns ändå där, vänner på jobbet som verkligen är äkta, vänner utanför och vänner sen flera år tillbaka. Alla är lika fina på sina egna sätt men det viktigaste är att man kan känna att man har stöd och att de finns där för mig om jag behöver någon att luta mig tillbaka till. Så himla fint med äkta vänskaper. Igår pratade jag med en killkompis på väg hem från jobbet, fast han aldrig varit i min situation försökte han sätta sig in i den och förstå mitt problem. Han försökte så gott han kunde och det är sådana saker jag uppskattar extremt mycket. Har vänner jag inte haft kontakt med på 2-3 månader fast vi varit helt sjukt nära och de finns där för mig nu ändå när jag är helt slutkörd. Så jävla fina ni är. Ett stort tack för att ni är som ni är ❤ Ha en bra dag readers.



Kommentarer
Sofia

Du är underbar fina du <3 glöm aldrig det

2013-04-19 09:48:08

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback