God morgon.


Mannen min stack precis iväg till jobbet trots att han är ledig idag, det var någon brandövning och utbildning tydligen. Jag har precis borstat gaddarna, stoppat i linserna och druckit ett glas cvitamin, och så var det dags för pw, 30 minuters rundan och sen får det bli en 50 minuters runda efter jobbet mellan tvättmaskinerna. Känns bra att vara igång igen, dock vill jag ju inte mörda mig själv och sedan totalt tappa motivationen så först utomhus träning så jag får in det som en vana och sedan blir det mer och mer gym med Jimmie och Marc. Från och med igår fick Marc officiellt bli min och Jimmies "PT", haha inte för att han själv ens visste det. Så kan det gå.



Kommentarer
Felicia

Grym inspo :)

2013-08-14 15:02:29
URL: http://feliciamasalla.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback