Och så var den min!


Jag dör, jag dör, jag dör! Ni anar inte lyckan, adrenalinkicken och ruset i kroppen jag fick precis när jag öppnade mitt paket som kom idag. Fy fasen vad jag har suktat efter denna väska och nu så är den min. Väskan med ett stort V. För er som inte känner igen den från bilden så är det en Céline Boston luggage small i svart kalvskinn. För ungefär 1 månad sedan önskade jag mig denna väska i namnsdagspresent eller åtminstone ett bidrag till den. Så efter x antal tusen kronor spenderade är denna skönhet min. LYCKA!



Kommentarer
Klara

FÖrlåt men vem fan får namnsdagspresent? Är du tolv år eller? :P

Svar: Nej utan i Polen firas namnsdagar mer än i Sverige, men jag ser inget negativt i det. Man firar gamla, vuxna, tonåringar och barn. Alla får presenter och firas, så gör vi iaf i min familj och mig gör det inget då jag faktiskt fick en Céline som många skulle drömma om ;)
Anja Dymkowska

2013-08-27 16:41:04

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback