SUNDAY


Gud så trött man kan vara. Haha känns som om jag säger det stup i kvarten här på bloggen men är verkligen riktigt trött. I fredags mådde jag riktigt dåligt, feber, frossa etc. En dubderförkylnibg helt enkelt. Sov i 22 h och på lördagsmorgonen började jag må bättre förutom att jag kände mig som en spaghetti i kroppen. Men efter en varmdusch, mina polska piller och mat fick jag en energi kick. Fixade mig, och så drog jag och Tess till en vän Natalie och förade. Bilen in till stan för en jävla massa dans på Soap. Måste verkligen säga att denna utgång kändes som en gammal Rose onsdag för mig, nyktert spårat och jävligt roligt helt enkelt. Bjuder på lite bilder. CIAO 












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback