Lördag i Warszawa.


Är så lycklig så jag dör. Fick precis en present av min moster och morbror som grattis till att jag fått ett nytt jobb, mitt körkort och att jag åstadkommit så mycket på senaste. En helt ny mink päls, så vacker så jag dör. Hoppar av glädje. (På riktigt! Haha) Idag började dagen med frukost med familjen och sedan mötte jag upp min extremt saknade bror. Vi drog in till stan, jag köpte mig en limpa cigg ( ja jag har börjat röka igen) ett nytt armband, ett nytt halsband och nytt smink och penslar från Sephora. Efter shoppingen vart det lite catch up med pappas släkt och sedan födelsedagsfirande för min lillasyster Matilda som fyller 8 om några dagar. Tränade även med min moster ett tag sedan 25 min på crossen samt en jävla massa ben övningar. Imorgon ska jag redan flyga hem vilket är sjukt tråkigt, skulle åtminstone behöva en dag till här i Waszawa. Bjuder på lite bilder från idag och självfallet på min nya päls.



Kommentarer
Emelie

Fin blogg :D
Vill du göra ett bloglovinbyte med mig?
Förlåt om du inte vill ha dessa kommentarer :)

2013-02-24 08:43:55
URL: http://ayeartogo.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback