MYS ONSDAG


Eftersom min man jobbar imorgon så körde vi på en mys onsdag idag. Söt som han är satte han sig på tåget från Bromma hela vägen ut till mitt jobb i Farsta och mötte upp mig med en ask gelehjärtan och en söt nalle. Det har blivit en tradition att jag alltid får en nalle på alla hjärtansdag av min man, detta är vårt 4:de alla ❤ dag. Fler ska det bli. Vi åkte in till stan och kollade lite snabbt i affärerna innan vi gick på bio och såg filmen Ego. En bra svensk film faktiskt, med lite humor och lite känslor inblandade. TTYL, ska vara social mot min man nu!

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Idah

Super söt nalle!

2013-02-13 21:25:26
URL: http://idahahlback.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback