Noll inspiration


Det värsta är när man ska blogga, när jag liksom känner att nu är det dags att skriva ett intressant inlägg som väcker diskussioner etc. men jag har liksom noll inspiration och är helt död på blogg fronten. Hatar att känna så. Ni får väl stå ut med mitt alldagliga bloggande som inte alls är på hög nivå och intressant för er att läsa antar jag. Haha. Men jag har mina trogna läsare och en massvis nya så är lycklig för det.

Well, idag började dagen med 40 minuters försening till jobbet pga av växelfel på tåget. Men var ju inte den ända som var sen så det var lugnt. Utbildning och en massa fika häng, nu fattar jag varför folk på kontor alltid går upp. Men från och med måndag ska jag hålla mig hårt i skinnet, ingen varm choklad från automaten, inga kakor och bara massa nyttig mat. Ska köra en Louise och stå emot delux. Vart en halvdan lunch med Frida och Cassie, massa skratt och flumande som vanligt. Efter jobbet mötte jag upp mamma och åt en fantastiskt god middag på Melanders i Söderhallarna. En riktigt tummen upp middag och mys kväll. Vart några vin glas och massa prat om allt mellan himmel och jord. Så har min dag sett ut, inget märkvärdigt men en bra fredag liksom. Im happy!



Kommentarer
Roxy - FOURBALLERS

jätte fin blogg! ^^

2013-02-15 22:07:05
URL: http://nattstad.se/fourballers

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback