2013


Hur kan man vara så uttråkad som jag är kl 1:30 på natten... Efter häng hos Jessica och en god frukost/lunch och movie time satte jag och min man oss på tuben och drog hem. Vi skulle egentligen ha åkt till min pappa och umgåtts med släkten men det tog 1h och 20 min att åka dit och det pallade vi helt enkelt inte. Vi drog förbi vår lilla Ica nära oss som alltid har öppet, lite små sjukt att ha öppet på midsommardagen, juldagen och nyårsdagen men tro mig de tjänar som fan på det, alla i närheten av oss och Vällingby åker dit för att handla dessa dagar. Iaf, vi drog till Ica och köpte hem mjölk, frukt och läsk och så drog vi förbi pizzerian också. Toppen. Vid löning ska jag fixa mitt gymkort på fitness 24/7, då har även alla nyårslöftare försvunnit från gymmet och då ska jag och Jessica börja köra. 3 gånger i veckan med träning och bra mat. Jag kommer självfallet att hålla mig borta från alkoholen som jag gör nu. Dricker kanske 7-8 gånger per år och det tycker jag är helt ok faktiskt! Då Marc in the park bor nära mig så kommer vi även att gymma tillsammans, min brate Dino ska även skriva ett kost- och trängningschema så snart är jag igång på riktigt. NO FUCKING EXCUSES! Kommer faktiskt ärligt talat inte sätta upp något speciellt mål när det gäller kilon att gå ner till sommaren jag kör på all in helt enkelt första 6-7 veckorna kommer jag träna 3 gånger i veckan sedan när det satt sig som en rutin kommer jag utöka det till 4 osv. Nu blir det filmdags, taken 2. Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback