Inspiration


Som ett godnatt-inlägg tänkte jag lägga upp en jävligt motiverande bild plus lite andra, så imorgon bitti när ni vaknar och klickar in på min blogg känner ni motivationen att ta en powerwalk eller löprunda, eller t.o.m bege er mot gymmet. Om ni inte blir motiverade att träna käka åtminstone en nyttig frukost, gröt, fil, smoothie, ägg, kesella, frukter etc. Kom ihåg vänner detta är det viktigaste målet på dagen, själv äter jag inte frukost om jag går upp innan 10 men jag försöker tvinga mig själv att få i mig något litet iaf. Om jag nu inte får i mig något, har många sådana dagar, är det ljummet vatten med citron och en stor kopp grönt te som gäller, sätter igång matsmältningen som ni kanske vet och mättar. En annan viktig sak är att om ni tänkt er en powerwalk eller löprunda på morgonen så bör ni gå upp, göra era morgonrutiner, fylla en vattenflaska, dra på er träningskläder och dra ut, varför man ska ut och göra det innan mat då självfallet för att kroppen skall fokusera på att bränna det som sitter på kroppen. En annan viktig sak om ni inte drar ut och tränar är att det är bäst att få i sig mat inom den första timmen man är vaken. Nej nu får det räcka med träningsbabbel, känns som om min blogg kommer handla om det mesta dels nu för tiden. Då detta ska bli min vardag och nya livsstil kan ni redan börja vänja er. Har ni frågor eller synpunkter, kommentera! God natt, PUSS!



Kommentarer
Sofie Emma Aurore

den ända motivationen jag fick och motionen det var fram till kylskåpet för fyfan så hungrig jag blev när jag såg inlägget. haha

2013-01-04 01:53:36
URL: http://nattstad.se/sofieaurore
Hannah ♥

Ville träna direkt när jag såg detta inlägget!



Kolla gärna in på min blogg och tävla om att bli dagens blogg! :) kraam

2013-01-04 12:00:35
URL: http://HannahCecilias.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback