Personlig pause


Tänker inte ta en blogg pause just nu då jag uppskattar alla mina nya läsare som är här för träningsinläggens skull, dock tänker jag ta en personlig pause som jag kallar det, tänker inte skriva ut några känslor och något personligt som har med mitt liv att göra här på bloggen. Detta pga för många haters tyvärr... Som jag tidigare nämnt är jag en känslig människa och jag tänker inte förneka att jag tar åt mig och gråter som en dåre pga många av era kommentarer. Be happy now, ni fick de ni ville. Jag är också mänsklig, jag blir också sårad. Det är så tufft att sitta där bakom sin jävla datorskräm och skriva massa elaka saker men den dagen någon av er alla som skrivit dessa elaka kommentarer kommer fram till mig i nyktert tillstånd och säger det ni sitter och skriver rätt upp i ansiktet på mig, den dagen kommer jag på ett eller annat sätt visa respekt för den personen. Because that person can stand for what they think about me and my life.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback