La vie est belle


Efter jobbet drog jag till bästa Iza och fixade om mina naglar. Hade bara gjort de typ 2,5 vecka sedan men kände att jag var tvungen att göra något för mig själv som får mig att bli glad efter den sjukt dåliga starten på dagen. Efter att jag kom hem från Iza så hade min man fixat en super god middag hemma och köpt den parfymen jag är helt förälskad i. La vie est belle. Han är så söt nät han vill make it up to me, efter ett tjafs eller liknande. Och ja han lyckades. Bara att han ställde sig i köket och försökte göra en god middag räckte gott och väl för att ett stort leende skulle visas. Fick även en present av Iza, min favorit handkräm som jag alltid tar i mängder när jag är hos henne. Den luktar så sjukt gott och man får super lena händer utan att vara klibbig länge. Precis så en handkräm ska vara.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback