24.06.2013


God förmiddag readers. Hoppas ni sovit gott och är taggade på en ny vecka med nya möjligheter. Själv drömde jag mardrömmar hela natten så vaknade ganska stressad av mig och ur balans. Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg mot stan, börjar jobbet halv 1 så ska passa på att dra förbi sephora och köpa en ny foundation och även gå till Zara och reklamera ett par byxor. Har haft de på mig 1 gång, tvättade de på 30 grader fast det stod 40 på lappen och ändå gick sömmarna upp. Synd att Zaras kvalité blir märkbart sämre och sämre och priset på kläderna är ju tyvärr det samma. Inte för att det handlar om pengarna men om jag köper ett par vanliga vita byxor för 900 så tycker jag ändå att de bör hålla längre än 1 tvätt. But thats just my opinion. PUSSSS

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback