Dagen innan midsommar.


Ligger i sängen och fick precis den här sjuka känslan. FAN VAD JAG ÄR LYCKLIG. Ni anar inte hur mycket jag har saknat att känna så. Var så himla länge sen jag kände så som jag gör just nu. Dagen började med lite fiffande inför midsommar, åkte och handla cigg och ingredienser till min marängtårta jag precis bakat klart. Imorgon ska grädden på och jordgubbarna likaså. Efter att jag handlat drog jag till tandkliniken och fixade min tandblekning. Nu anar inte smärtan i tänderna. Ilar så fruktansvärt mycket! Mötte upp lite vänner, tog en "lunch", kunde inte få i mig ett skit så vart 1 glas vatten för min del. Mötte sedan upp Tessan och shoppade lite, och nu är jag här, ny duschad och redo för Harry Potter 6 med min kärlek ❤ bjuder på en bild från kvällen innan med min fina Menki



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback