Död chey!


Sitter just nu på tunnelbanan och håller på att somna till så känner att jag får sysselsätta mig med bloggen. Fy fan vad jag är död. Sov 4 h inatt och hade en riktigt intensiv dag på jobbet idag. Försöker komma ikapp mina 8 dagar jag missar på grund av ledighet under summerburst helgen samt de dagar jag var sjuk där innan. Imorgon och fredagen är sjukt viktig för mig, måste verkligen kötta sälj så gott det går, annars går jag miste om 2000 kr bonus, vilket är sjuk jävla ångest. Försöker komma på något mumsigt men nyttigt att äta till middag. Har verkligen 0 inspo i huvudet. Well får kika runt lite på alla träningsfreaks jag följer på insta och hitta något. CIAO



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback