Söndag


"Gossip Girl mys" framför tv'n, idag har jag och min man storstädar hela lägenheten. Fokus på badrum och kök. Annars har vi bara tagit det lungt utöver det, jag har gjort lite nyttig efterrätt men det får komma i ett separat inlägg. Nu ska jag ha Gossip Girl maraton. Bästa! 

PS. Många har frågat vart jag köpt mina höststövlar, jag beställde de på Ellos och de kommer från märket Johnny Bulls. Vissa har visat sig vara upprörda över min hashtag på instagram där jag skrev primeboots. Är kanske lite smått skev nu enligt er som kommenterat anonymt här på bloggen men jag trodde helt enkelt att själva modellen på bootsen hette så. Tydligen var det ett märke. Så nu slipper ni vara upprörda och kalla mig mytoman och säga att jag förskönar mitt liv. 
PUSS PÅ ER 




Kommentarer
Lanja - www.lanjas.com

mys

2013-11-18 21:06:41
URL: http://lanjas.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback