5 OCT; 2013


Äntligen fick jag sova ut idag. Vaknade vid 10 tiden och storstädade hela lägenheten med min man, alla sommar kläder är nu bortplockade och höst/vinterkläderna är upphängda i garderoben. Längtar faktiskt lite tills jag ska få bära alla mina fina pälsar dock skippar jag gärna snöstormarna och förseningarna i Stockholms lokaltrafik. Vi har även tvättat alla saker och nu är vi redo för att göra om hemma, imorgon ska vi köpa ett nytt bord som ska målas vitt och även köpa en ny spegel. Vill även byta ut vårt skrivbord men känner inte just nu för att lägga ner massa pengar på den här lägenheten jag vill ju trots allt köpa en bostadsrätt eller byta denna mot en liten två åtmonstone. Nu ska jag trycka i mig lite middag sen dra en 10 minutare på solariet. TTYL 
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer
Emmy

Spännande med lite nytt till lägenheten. ^^

2013-10-05 22:06:05
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback