OMOGET BETEENDE


Har aldrig förstått mig på människor som har hackat sig in på folks Facebook, instagram, blogg, Spotify, Twitter eller vad det nu kan vara. Det är ju inte hela världen att få ett inlägg postat på bloggen som man inte skrivit ihop själv då men det är ett störningsmoment i vardagen. Iaf för mig som just fick min Facebook och spotify hackad 1,5 månad sedan där jag hade mitt kort kopplat såklart. Tog 3 veckor innan jag fick tillbaka spotify. Där emot kan jag ju tycka att personen ifråga som hackat sig in har ju extremt mycket fritid och är väldigt omogen. Well nu är allt åtgärdat. Har ett supersäkert login system nu på alla mina saker och detta är polisanmält som intåg i mitt privatliv samt hackning. Polisen håller på att spåra IP-adressen. Ni kanske tycker det är fjantigt men detta är tredje gången detta händer i loppet av 2 månader och både mitt kort har blivit kapat och min pojkväns. Det är inte så jävla kul att vakna och logga in på alla sina saker och se att något är fel, logga in sedan på internetbanken och se att pengar har dragits för något man själv inte nyttjat. 

Aja slut babblat om det, nu vet ni hur allt gick till och varför det tagit sådan tid innan jag bloggade sen senast. 



Kommentarer
johanna :)

håller med dig! för något år sen var det någon som hackade in på en tjejs facebook och tog en printscreen på det hon skrivit på facebook chatten och postade i en status. det visade sig att den tjejen hade skrivit rätt så mycket skit om folk så när hackaren la upp det på facebook fick hon jätte mycket hat :/

det är inte okej att snacka skit om folk men det är verkligen så himla lågt att hacka folks privata sidor!!!

2013-10-28 12:17:33
URL: http://johannaewardz.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback