ONSDAG


Idag är jag ledig från jobbet, fan vad skönt. Vaknade imorse och trodde jag hade försovit mig till jobbet, loggar in på mitt schema för att dubbelkolla när jag börjar och inser att jag är ledig idag då jag jobbar helg denna vecka. Fy fan vad glad jag vart, sov i 30 min till och sen var det upp och hoppa. Har städat lite i lägenheten, dammsög lite snabbt och moppade golven och just nu springer jag upp och ner till tvättstugan. 2 maskiner kvar 4 avklarade. Nu ska jag hoppa in i duschen, ska lägga i en intensivtoning i håret och som vanligt blir det lite röd/orange färg. Ikväll ska jag åka till min pappa och hälsa på kidsen där, tänkte överraska min lillasyster att jag kommer. Hon var nämligen med om en olycka i skolan i torsdags så jag ska åka och hälsa på henne och mysa. TTYL
 
/Anja Dymkowska 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback