SJUKSKRIVEN


Kul att vara sjukskriven när man hade 2 resor inplanerade. Befinner mig i Polen för tillfället och här skulle jag spendera tid med min familj, shoppa och ha kul. Tyvärr så vart inte så (typiskt) och nu ligger jag sjuk hos min bror och är sjukskriven. Så kan det gå... 

Annars så är jag väldigt happy då jag kikade in på statistiken på min blogg ett litet tag sedan och la märke till att igår hade jag ca 400 mer läsare än vanligt och idag likaså. Började direkt misstänka om man är med på någon skavellerblogg eller om Kissie ytterligare en gång snott ett inlägg. Folk är obeservanta på nätet och brukar isf kommentera på hennes inlägg att de är stulna men även säga det till mig. Har dock inte fått någon sådan. Skulle vara kul om ni nya läsare skulle vela dela med er hur ni hamnat här.






Kommentarer
Jess

Steffis blogg, inte Kissies eller någon skvallerblogg haha

2014-04-29 23:17:57
Patricia

Det var steffi radionova som tipsade om dig på sin blogg! Men jag läser den sedan du började :) kram

2014-04-30 08:13:53
Anonym

Steffie länkade din blogg! :) så jag hittade hit oaf

2014-04-30 16:48:17
OSLOFRU

Hittade hit genom Steffis blogg :)

2014-05-01 07:22:31
URL: http://www.oslofru.com
isabella

via typsteffi.se som tipsade om dig på hennes blogg. Super bra blogg du driver som jag kommer fortsätta att läsa.Din blogg är väldigt fin men fina bilder och bra inlägg.
Ha en trevlig dag fina du!
kram Isabella.

Svar: Tack så mycket för den härliga kommentaren! Puss
Anja Dymkowska

2014-05-02 21:59:31

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback