MONDAY = WORK DAY


Ni anar inte hur slut jag är i både knopp och kropp. Huvudet fick jobba för fulla muggar idag, hade många konstiga/krångliga ärenden men även en hel del sälj. 
Efter jobbet var det raka vägen till Bromma för att packa de sista kläderna och smink/skönhetsprodukterna i kartonger. Jag erkänner, tar emot som fan, men jag har ALDELLES för mycket kläder. Fy faan. Jag har en garderob som är 3 m hög och 2,5 m bred med massvis förvaring och en Malm byrå från IKEA med 6 st lådor, har även en garderob i hallen som är 3,20m hög och 2 meter bred och jag får ej plats. Funderar på att lägga upp lite kläder på en bloppis på instagram så får man buda om man är sugen. Om inte blir det barnhem i Polen som vanligt. Klarar inte av människor som inte kan ta sig tiden att faktiskt ge bort kläder till välgörenheter eller barnhem etc. utan slänger de. Ja ja, nu ska vi inte vara negativa. IMORGON FLYTTAR JAG! Är helt sprallig i kroppen! :D 
Dags att sova, jobb imorgon och sedan flytt, måste vara utvilad och full med energi. 







Kommentarer
Anonym

Hoppas du visar bilder sen på din nya lägenhet :)

2014-08-12 11:57:37

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback