BUSY LIFE


På senaste när jag bloggat har det inte blivit så mycket skrivande utan mest bilder och har jag skrivit något så har jag egentligen slängt ihop något i farten bara. Mitt liv har varit ganska upp och ner vänt nu på senaste, mycket känslor inom mig som har gjort det svårt för mig. Har förlorat en väldigt viktig och nära person till mig, vilket har påverkat mitt humör stört mycket. Min trygghet och min tillit jag hade till någon har ytterligare en gång bara försvunnit. Och då ställer jag mig själv frågan hur fan ska jag kunna lita på någon igen? En person som stått mig nära i ca 5 år svek mig, en person som stod mig nästan lika nära i 1 år har ingen respekt för mig heller och svek min tillit. Va fan?!
 
Har legat ganska low med allt och helt ärligt talat så har jag varit extremt missnöjd över det liv jag har levt. Men nu är det helt nya tag som gäller, kan tyvärr inte skriva ut allt här på bloggen men en sak kan jag dela med mig av och i maj flyttar jag till min aldelles egna lägenhet. Ska inreda och fiffa den helt magisk. ETT SÅNT JÄVLA LYCKORUS!  Har haft så mycket att göra och fixa och trixa på senaste att jag inte ens har vetat vart jag ska börja. Usch, men nu är jag på rätt väg och jag hoppas ni är förstående att det inte kommer så mycket inveklade och personliga blogginlägg. Alla kan ha en svacka och det här är min.
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback