STORA ESSINGEN



Efter en helt fantastisk helg med vännerna så har jag laddat om batterierna och är redo för en ny jobbvecka. Massa skratt, djupa disskutioner och stöd har vi alla delat med oss av. Idag var jag och Tess på lägenhetsvisning på Stora Essingen, wow så fin den var. Är riktigt sugen på den men nu får vi se hur budgivningen går. Var väldigt nära på att köpa en lägenhet i Fredhäll, iprincip med kontraktet klart (och så tog jag ut glädjen i förskott) så budade någon med 100 000. Då var det kört, och säljaren tackade självfallet inte nej till ännu mer pengar. Well slut snackat om lägenheter, förhoppningsvis blir det flytt inom 1 månad. Jag känner att jag måste börja bygga på min egna trygghet och grund. Måste bygga på mig själv. Jag klarar inte av att stå still och inte utvecklas. Det är inte Anja. Det är inte jag. 

God natt! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback