VART TOG SOMMAREN VÄGEN?


Fy vilket dåligt väder det är. Och vi har 1 juli snart, ingen värme eller sol alls. 2 arbetsdagar kvar för min del sen går jag på semester. Torsdag nästa vecka bär det av mot landet tills på söndag. Vädret kommer tydligen inte vara bra där heller men lite grillkvällar, skogspromenader och båtutflykter kommer det att bli i vilket fall som helst. 

Idag var det min 3:dje dag jag var ledig från jobbet. Trots ledigheten hade jag så  himla mycket för mig hela dagen. Hjälpte min pappa att flytta hans kontor, fy jäklar vad mycket papper/pärmar och skit man har när man är egenföretagare. Tog oss hela dagen att flytta och härja. 
LATERO! 

Härlig "sommaroutfit"?? Blir så frustrerad över vädret. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback