FREDAG & LÖRDAG


Inte för att vara sån men skönt att lägga bloggen lite åt sidan nu när jag varit ledig. Då jag jobbade förra helgen var jag ledig i fredags så jag tog ett extra pass nu på söndag istället. 1300kr ish efter skatt sitter inte fel. 

I fredags drog jag självklart ut på morgon pw på tom mage, sedan satte jag mig ett tag vid datorn och fixade lite små jobb jag hade att ta igen. Internet shoppade lite (justja har 2 paket att hämta ut kom jag på nu får fixa det imorgon), käkade lunch, gjorde pedikyr, satte mig i 45 min på balkongen och njöt av solen. Sedan kom Saman förbi och vi drog in till stan, mötte upp några och drog och käkade på en Italiensk restaurang vid Norrabantorget, vidare mot Langolo och där avslutades kvällen. 





 
Lördagsmorgonen (dvs idag) påbörjades precis som fredagens, PW, frukost, små städade lite hemma, 100 situps 60 squats, 45 minuters balkong häng. Fiffade till mig lite sen och drog in till stan, shoppade och strosade runt lite i butiker. Mötte upp Jimmie tog en promenad bort till Langolo för lite middag och häng. Nu är vi hemma och jag har precis food preppat lite. Dags att ta en dusch och sova. So over all, en bra ledighet! 










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback