NÖJET PÅ MIN SIDA


Har fått lite kommentarer här på bloggen men även Facebook meddelanden, vilket inte alls händer ofta då folk gärna kommenterar anonymt även fast de känner än. Well the point was att det är kul att få höra att man inspirerar folk på alla möjliga sett. Har nog inte skrivit ut det här på bloggen eller sagt det rakt ut men januari men mest februari var 2 månader jag nådde botten på. Jag gick totalt in i väggen, allt gick åt skogen och jag förändrades till en människa jag aldrig sett i mig själv. 

Har ni hört någon gång uttrycket- "pain change people" ? 

Det hände mig. Jag fick en kick en vacker dag och bara bestämde mig för att förändra mitt liv drastiskt. Jag köpte lägenhet, tog tag i träning och kost, klippte av håret kort, spenderade mycket mer pengar på det jag ville ha/göra (man lever trots allt bara en gång så varför snåla), jag har slutat röka, presterat bättre på jobbet. Ah ni ser, jag utmanar mig med fler och fler saker hela tiden och det bästa är att jag klarar det. Känner mig sjukt stark just nu och nu är jag verkligen igång. Ingen/inget kan hindra mig.

Vill tacka er för de få positiva kommentarerna jag får på bloggen och ni gör mig ännu starkare. Kul att inspirera folk, kul att se att folk börjar ta efter saker och ting, men glöm inte att inspireras betyder inte att vara någon annan och glömma bort sin personlighet. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback