WARSAW CHOPIN AIRPORT


Sitter på flygplatsen med feber (38,9) och väntar på mitt plan. Finns bara 2 platser kvar så jag håller tummarna för fullt att jag kommer med då jag har läkarkontroll inbokad på måndag. Kanske kommer behöva mer sjukskrivning och starkare antibiotika, misstänker att jag även har virus i kroppen utöver bronkiten. Har kräkts av allt hostande så jag fick dropp här om dagen då jag hade vätskebrist. Ah ni fattar, är väldigt svag just nu. Problemet är att alla plan är fullbokade fram till 6 maj och jag ska på min läkarkontroll på måndag. Är allt ok enligt de så ska jag till jobbet dagen efter. Vi får se hur allt går. Jag vill bara tillbaka till alla vardagsrutiner, saknar träningen och mitt food preppande, känns bra att det blev en rutin för mig så snabbt. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback