WAIT FOR IT... OH SHE COPIED. AGAIN..,


Rubriken känner ni säkert igen och denna gång tänker jag inte lägga ner kraft på att skriva ett inlägg som faktiskt rör det, utan rubriken får tala för sig själv. Den som känner dig träffad bör ju isf göra det. 

PS. Det är en komplimang för mig och en stor ära att vara en inspiration för vissa, men blir trots allt frustrerad när jag ofta ser ett försök till min spegelbild på bild. Var er själva! Låt andra inspirera er men dra det inte steget längre, för enligt mig är det bara ett tecken på osäkerhet och brist på självrespekt. Du är en förlorare. Vart är du i din vardag, borta?! Då kan jag tyvärr inte påstå att du respekterar dig själv. 
Det finns ett ordspråk på engelska- "It's better to fail in orginality than to succeed in imitation." 

Trots att det inte skulle bli ett inlägg om detta så vart det de, det gör mig vansinnig att behöva se det mesta kopieras från mig. Nu pratar jag inte outfits då halva Stockholm ser generellt sett likadana ut, utan sättet att vara på, prata på, skoja på, färga håret, fixa håret, sminka sig etc. Det blir påfrestande för mig som person. 

Många av er tänker säkert nu- Vem fan tror hon att hon är? Då är mitt svar, en fjärt i rymden precis som alla andra, jag är Anja, 22 år, bor i Stockholm och jobbar heltid på Telia. Det är jag, men tydligen en extrem inspiration för vissa. 

ATT INSPIRERAS BETYDER INTE ATT KOPIERA.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback