XMAS FEELINGS


Wow vilken hets det är på stan. Löningshelg och folk blir som djur, rabatter i alla butiker, tusentals kids som springer runt medan föräldrarna mysshoppar. Har ni hört talat som in, gör din grej och sen ut?! Nee haha misstänkte det. 

I vilket fall som helst så passade jag på att få in lite julstämning här hemma. Många kör ju all in på rött hemma under julen, jag håller mig till neutrala färger. Vitt, guld, beige och silver. Ja okey lite rött fick det bli, en löpare till matbordet med guldskimrande tråd. Har satt upp en ljusslinga runt balkongräcket, en adventsljusstake i mässing i köket och en lampa med stjärnskärm i sovrummet. En tomte på ytterdörren, ljuslykta vid tv'n i vardagsrummet och en julstjärna på soffbordet. Längtar tills jag köper gran och klär den. 


Får inte nog av Stockholm under vintern. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback