TORSDAG


Vilket jäkla dag det varit. Huvudvärken har hållit i sig hela dagen. Trots Treo och migräntabletter så har jag varit hängig och dåsig. Lyxade till morgonen med lite kardemumma skorpor med ost, varm nyponsoppa och havregrynsgröt med vaniljkvarg och mosade/varma hallon. 

Annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket. En promenad med fina Rebecca och så har jag krigat med att höra av mig till folk så jag får några kontakter. Alla mina kontakter raderades från min befintliga iPhone och mina gamla. Gud vet vad som hänt. Trots att jag hade iCloud kopia på detta så fanns inte kontakterna kvar. Snubben på Apple hajjade inte alls vad som hänt. 




 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback