IZA REDER NAILS


Vilken förändring det vart för min del. Har ju haft mandelformade naglar i ca 10 månader. Gick över till fyrkantiga och detta är min tredje gång, MEN. De kortades ner rejält har alltid haft låna naglar och är de mandelformade eller rundade är de så lättare att ha de långa, har man fyrkantiga så är det lätt hänt att man fastnar i hörnen på nageln och det är lättare att slå av de. Vilket hände mina förra fyrkantiga, vissa av de iaf. Så naglarna fick byggas om, 3 st av de gjorda på mall såklart och kortas ner. 

Som vanligt får ni läsare uppge mitt namn vid bokning, ni får rabatt samt prioriterad tid. Ni hittar Iza på instagram. Glöm inte att följa mig där heller, justanja, är mycket mer aktiv där än här. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback