LYCKA


Som jag har skrivit ut här tidigare(tror jag) så har jag fått en ny tjänst på Telia. Drog igång utbildningen förra veckan och igår var min första dag i telefonen helt själv och idag dag två. Så för er som undrar vad jag bytt till för avdelning och vad jag gör är att jag sitter med företagskunder just nu och tidigare satt jag på den privata kundtjänsten. Så nu är jag en företagsrådgivare och sitter fortfarande på Savedesk, dvs vändpunkten för Telia. 

Idag fick jag min pokal för månadens säljare i mars månad på den privata sidan. På ett ungefär så stannar var tredje kund jag talar med kvar på Telia. 

Ibland måste man få skryta att det går bra för en men även ge sig själv en klapp på axeln. Det är jag sämst på, men efter att ha högst ordervärde dag 2 på avdelningen tyckte jag att jag förtjänade det. Lycka! Jag mår så jävla bra nu! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback