MONDAY


God morgon readers. 
Måndag idag, ny vecka nya möjligheter. Snart är april månad slut och mitt mål är att sälja för 1000kr idag och imorgon för sedan går jag på semester då min släkt från Polen kommer hit och hälsar på. Vad har ni för mål denna vecka? 

Enligt mig är det så viktigt att sätta upp delmål i livet oavsett om det rör jobbet, träning, personlig framgång eller vad det nu kan vara du strävar efter. 

På tal om mål så var det dags för mig att fixa balkongen ingöt mina släktingars ankomst, 2 dagar tog det och balkongen är nu helt omgjord. Plastgolvet är kastat och ny trätrall ligger på sin plats. Nya möblerna står ihopskruvade och monterade. Har tyvärr ingen före bild men det är extrem skillnad kan jag lova. Nedanför kan ni se två lite bilder jag tog igår i farten. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback