TISDAG


Äntligen frisk och tillbaka i rutinerna. Kosten sköts, äter dock fortfarande som en häst. Någonting hände för ca 3 veckor sedan, får jag inte min mat efter max 3,5 h mellanrum blir jag så där extremt grinig. Mängderna min kropp skriker efter är sjuka. Men ifs portionerna har minskats och jag äter oftare kan vara det. Känns som om det är mer mängdmässigt. 



Idag var jag tillbaka på jobbet på riktigt efter min semester, kändes hur bra som helst. Kan verkligen säga att jag stor trivs med mitt nya team och ledare. Älskar känslan på morgonen, det är inte jobbigt att gå till jobbet snarare tvärtom. Jag vill dit. Efter jobbet mötte jag upp Menea och promenerade Kungsholmen runt. 2 h 20 min tog det mig dörr till dörr. Så skönt. Önskar att vårt Telia kontor låg mer centralt skulle lätt promenerat eller köpt mig en cykel. 
Spara in lite cash på SL-kortet också. 

God natt, ny dag imorgon nya tag. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback