DET BRINNER I HUVUDET PÅ MIG


Hur jävla svårt är det att vara egen?! Jag fattar inte. Visst att halva Sverige påminner varandra utseendemässigt men att härma sak efter sak gång på gång tär på mina nerver. Ändå är denna person en av mina största "haters", du får ursäkta med detta är de ända du kan kallas. Nä då ska likadana kläder inhandlas, naglar fixas, ord sägas, hår klippas. You name it. Tro mig, och nu menar jag absolut inget illa så läs det med en vänlig ton, du kommer vara mycket finare om du är dig själv och bara tror på dig själv. För att kopiera någon annan är fan inte svårt men då har man verkligen tappat bort sig själv på vägen och det är bara sjukt sorgligt. 

H.a.d.e!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback