FREDAG


I vanlig ordning spenderades kvällen på gymmet. Vart triceps,bröst och axlar lite lätt på sist nämnda och sen cardio. 10 min tabata och 10 min pw. Död. Man märker verkligen att jag röker. Springandet är ganska omöjligt för min del, flåsar och det samlas dömer saliv i munnen på mig. Någon annan som har så? Men jag har ett mål och jag ska nå det inom en månad hade jag tänkt mig. 20 min tabata ska jag kunna klara av och även öka hastigheten. Nu måste jag hålla den hyfsat låg då lederna och spolen i knät inte hänger med. Men ökade från 11,5 till 11,7. Lite men alltid något. Snart är jag uppe på hastighet 13 vilket är mitt mål. När jag når det då är det dags att börja jobba på lutningen. 
Vad har ni för mål när det gäller träning och er kropp? 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback